Известие

Collapse
No announcement yet.

Задни амортесьори за 156 SW

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Задни амортесьори за 156 SW

    Здравейте, нещо задницата ми се държи странно като мина през дупка. Вчера като беше отворен капака на багажника натиснах за да видя как са амортисьорите и забелязах, че доста бавно се връща в гонно положение.
    Не съм толко наясно с окачването, но мисля че от там идва това странно поведение - все едно бавното връшане караз задницата да се накланя на една страна като мина през дупка.

    Та това от амортисьорите ли е или може и да е от друго - тампони, щанки и т.н.?
    Задната стабилизираща щанга ми беше монтирана наобратно, та няма да се учудя да има още нещо омазано.

    А ако е от амортесьорите - какво да взема?
    Търся евтин вариан, като не съм претенцозен откъм возия - стига да вършат работа, също и не съм фен на твърдото и/или спортно окачване.
    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

  • #2
    Първоначално публикувано от che_ Покажи съобщение
    Здравейте, нещо задницата ми се държи странно като мина през дупка. Вчера като беше отворен капака на багажника натиснах за да видя как са амортисьорите и забелязах, че доста бавно се връща в гонно положение.
    Не съм толко наясно с окачването, но мисля че от там идва това странно поведение - все едно бавното връшане караз задницата да се накланя на една страна като мина през дупка.

    Та това от амортисьорите ли е или може и да е от друго - тампони, щанки и т.н.?
    Задната стабилизираща щанга ми беше монтирана наобратно, та няма да се учудя да има още нещо омазано.

    А ако е от амортесьорите - какво да взема?
    Търся евтин вариан, като не съм претенцозен откъм возия - стига да вършат работа, също и не съм фен на твърдото и/или спортно окачване.
    Пружините връщат, амортисьорите люлеят

    Comment


    • #3
      Да не би да са нивомат версията и поради това да се връщат бавно?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Добре де, пружината връща, но нали маслото е в амортисьора и от там идва плавното, или в случая "бавното" връщане.
        Не съм толко наясно с колите, но на моторите си имаш настройка на за свиване(compression) и разгъване(rebound) на амортисьора. Съответно като го врътна мога да накарам да се разгъва много бавно, както го усещам в момента на алфата.

        Иначе на пружините какво може да им стане?
        Ако са много твърди, би трябвало да се връща по-бързо, остава да са меки?


        Алфата е progression версия, която е по-базова и по рамата не излиза да е с нивомат, пък и амортисьорите не изглеждат като нивомат.
        '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
        EGR off, cat off, remap, BMC inbox

        Comment


        • #5
          По принцип не трябва да се омаслени и като я натиснеш отзад, трябва директно да си застане без грам люлеене. Забелязал ли си отзад да е по-ниска колата, да е клекнала?
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #6
            Не са омаслени, окачването е прегледано
            имаше само една биалетка за смяна и щагата беше обърната - познах по извивката която е да не се опира в резервоара. те я бяха сложили към ауспуха и сочеше нагоре към ауспуха, а от страната на резервоара се опираше в него.

            Ето я колата, не изглежда клекнала.
            Attached Files
            '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
            EGR off, cat off, remap, BMC inbox

            Comment


            • #7
              Вчера натиснах задницата на алфата на баща ми, пак 156 но 99-та и седан.
              Доста по-бързо се мести и в двете посоки - и при натискането и връщането.

              Та пак да питам - може ли да е нещо друго освен амортисьорите?
              '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
              EGR off, cat off, remap, BMC inbox

              Comment


              • #8
                Освен да са запекли...? Седяла ли е колата без да се кара някакво време? По принцип мога да ти предложа задни амортисьори на изгодна цена, само че не съм сигурен, че проблема ти е в тях.
                www.t-auto.bg

                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от che_ Покажи съобщение
                  Вчера натиснах задницата на алфата на баща ми, пак 156 но 99-та и седан.
                  Доста по-бързо се мести и в двете посоки - и при натискането и връщането.

                  Та пак да питам - може ли да е нещо друго освен амортисьорите?
                  Не. Но все пак качете колата на подемник, разкачете надлъжните и напречните щанги и ги ревизирайте. Също така прегледайте в какво състояние са биелетите и стабилизиращата щанга.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Една от биелетите отзад е сменена, само това имаше за смяна по задницата.
                    Вчера търсих теми за "нестабилна задница" и от това което четох, май проблема ми е в реглажа на задния мост. Един колега беше писал че е имал същите симптоми точно от кофти реглаж - заднцата ходи наляво надясно като мина с едната гума през по-голяма дупка и ако стъпя на мокро и/или маркировка.

                    Кажете къде в София могат да ми направят читав реглаж, някъде където са наясно с алфите?
                    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                    Comment

                    Working...
                    X